برای اخرین بار
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان




.


♫PlaySong♫

 

دختروپسری سواربرموتورسیکلت باسرعت 120کیلومتربرساعت درحال حرکت دراتوبان هستند.........

دختر;اروم ترمن میترسم

پسر;نه داره خوشمیگذره

دختر;اصلاهم خوش نمیگذره توروخداخواهش میکنم خیلی وحشتناکه

پسر;پس بگودوستم داری

دختر;باشه باشه ددوستت دارم حالاخواهش میکنم اروم تر

پسر;حالامحکم بغلم کن/دختربغلش کرد/

پسر;میتونی کلاه ایمنی منوبرداری وبزاری سرت/دختراین کاروکرد/

روزنامه های روزبعدنوشتندموتورسیکلتی باسرعت 120کیلومتردرساعت به ساختمانی اثابت کردموتورسیکلت دونفرسرنشین داشت اماتنهایکی زنده ماند.

حقیقت این بودکه اول سرپایینی که پسرسوارموتورسیکلت بودمتوجه شده بودکه ترمزبریده ولی نخواست دخترچیزی

بفهمه فقط خواست که یکباردیگه ازدختربشنوه که دوستش داره.برای اخرین بار.



نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت20:14---11 شهريور 1391
اخي براي چي ني ني؟ ميخواي جوك بزارم بخندي

مهدی
ساعت14:18---1 تير 1391
ایـــن روزهــا نـه حوصــله ی دوسـت داشتن دارم نـه مـیخواهــم کسـی دوســـتم داشته باشــد!







بــگذاریـد ایـن خـانـه نفســهای آخــــرش را آرام آرام هـم کـه شده بــکشد







هـنوز تـوان بـریدنِ نفسـها را ندارم!
پاسخ:مرسي از اينكه نظر دادي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : كيميا